2 dagar..!

Hej alla, det är bara 2 DAGAR KVAR NU. :D I'm so happy!
Igår hade jag  o pappa, som sagt, ett litet släktkalas:D
Och jag fick en jättefin 15års present, enligt mej då:p, nämligen ett Pandora armband med 2 fina berlocker till!
Såna armband är dyra, förstod jag, så jag blev väldigt glad:D en sån där berlock kostar 220 spänn:s bara det lixom:0 hihi, och jag fick även lite andra fina armband av Tina min faster m.fl, fick även choklad och 2 biljetter till fin konsert i Kalmar:)

Imorgon efter skolan bär det av mot S-holm till farbror Nicke:D Där sover jag och familjen sedan till tisdag. På tisdag åker vi in till Arlanda flygplats och väntar på flyget! Sedan vid 12 tiden går vi på planet och sen väntas det 12 timmar på flyget:/ Sen är vi framme i Thailand omkring 5-6 på morgonen i Thailand.
Thailand ligger ju i en annan tidszon, nämligen 6 timmar före oss eftersom vi är framme där på morgonen, då det egentligen skulle varit kväll-natt här i Sverige:p
Jaa, så äre! är bara lite flygrädd nu och nervös, men det ordnar sig nog! :)
kram kram


bild på Pandora-armbandet jag fick:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0