3 dagar nu...:D

BARA 3 DAGAR KVAR.
Nu äre bara 3 dagar kvar. Shiiiet vad jag längtar! :D går inte o förklara hur mycket jag längtar!
Fast jag är ganska flygrädd:s Därför är jag ganska nervös inför lyftet med planet osv. heh, men det går nog bra, som alltid:D (oftast..typ.)

Ikväll ska vi besök av lite mysiga släktingar, eftersom jag och pappi har fyllt år;) Det skall bli redigt trevligt:D
-Men innan dess blir dagen ganska seg:/
Har iallafall hunnit fixa hårinpackning och packat väskan lite och jaa, nu väntar mamma på att jag ska städa rummet:/ seeegt.
Imorgon blir det nästan bara packa..suck* men oxå kyrkan först på förmiddagen:) Ganska mysigt faktist för det är en "gudstjänst för små och stora", vilket jag gillar eftersom det inte blir någon svår predikan som jag blir uttråkad av och ändå inte fattar så mycket av.. Med det menar jag inte att våra predikanter är dåliga, nejnej, de använder bara ganska svåra ord och gammalt språk ibland, tycker jag;)

Hoppas det funkar med internet och så i Thailand bara, så jag kan uppdatera bloggen varje dag lixom;D
 Bara så ni vet så tror jag att mitt sista inlägg hät på bloggen-alltså i Sverige, resten kommer i Thailand;)- blir imon kväll. Tror nämligen inte att jag hinner med det på måndag, eftersom vi då sticker till Stockholm:)

kram på er alla än så länge, hejdå!


fick bli en thailandbild eftersom jag längtar sååå!
(longtailbåtar på bilden, tror jag hehe, sådana ska vi oxå åka medc:)



Kommentarer
Postat av: fridaärbättreänfelle

sluta skriv/säg "redigt"

skitfult sluta med att nu

såärusnäll

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

och ah köp en massa till mig.

tröjor,armband,en het man<3,skor,smycken,sovenirer,bajs,och ta en massa bilder på ah duvet <3333333333333333333333333333

2011-02-13 @ 14:30:58
Postat av: Alexandra

SÄGER SOM FRIDA!! mvg i svenska ja..

bilder<3

2011-02-13 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0