hej

FOTOGRAF: Malin Petersson

Hej
Det fick bli en jääättefin bild på Malin, från igår;)

Jag har gjort ny kategorie.."felle fotar" hehe vi får se hur det funkar med det..om det nu blir något av det, men jag skall försöka!
Idag fick jag verkligen vårkänslor när jag gick hem till Killingeholm:p jag älskar iallafall solen just nu:)
Egentligen skulle jag så gäärna vilja ha kommentarer o tips av er om vad jag borde blogga om? Snälla skriv vad ni tycker ! ^^ 
Så vad ska jag börja blogga om?
Och vad vill ni höra om/se på foto från Thailand?

kommentera så blir Felle lycklig!

en bild på mej, oxå från igår:p
tycker faktist att jag borde bli lärare, ni ser ju bara hur bra det skulle passa;)


FOTOGRAF: Malin Petersson


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vill se en MASSA bilder ifrån Thailand sen:D<3

2011-02-09 @ 08:57:19
URL: http://Http://ponnybrudarnaa.blogg.se
Postat av: Alexandra

du vet ju vad frida och jag vill att du ska fota så skriver inte det här, haha.

puss!

2011-02-09 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0