hemma.

Hejsan idag har jag varit hemma medan alla andra barnen åkte på skida, utom frida<3 som bröt tummen...hmm jaa så kan det gå.(jag vet att det var jättebra rimmat där);) Men jag hade iaf Michelle att messa med! :D Tack för det Miche! ^^
Jag har iallafall varit hemma..och just det, TACK alla som kommenterade inlägget igåt o svarade på lite frågor jag hade:D tack tack c: ääm, jaa, jag var hemma idag och jag hade redigt tråkigt först:/ Men jag fördrev tiden med att plugga nu innan Thailand o så. Senare, när jag mådde bättre så gick jag ut en sväng med hunden och tog lite foton;) dom hamnar väl på den nya "felle fotar" kategorin tror jag;) hihi, så kolla gärna o skriv vad ni tycker!

jaa, det var nog allt. Hejdå alla som orkar läsa! Ni äger:D


bara för att jag verkligen Älskar min dator:p

Kommentarer
Postat av: Jonna :)

du är söööööt flicka lilla! <3

2011-02-09 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0