lite bilder-THAILAND

Jahapp. Igår lvar det sista dagen med Lgae:( tråkigt tycker vi alla. Lage är verkligen en toppenmänniska, en riktigt go nisse;) aa och nu tänkte jag lägga upp iallafall en bild från igår när vi åt på en fin resturang med Lage, som avskedsmiddag liksom, innan han stack till Patong.


Lage med sin anka:)
Ja, det var fint igårkväll.


Idag, har vi inte gjort mycket...Det blev liksom ännu en dag med soft vid poolen. Det var mulet idag oxå och nu ikväll har det regnat och åskat:s Men det var väl ändå rätt skönt att slippa solvärmen idag;) Vi har oc¨kså varit på nattmarknad idag igen, jag pappa och Jonte shoppade lite fint;) Och nu har jag köpt lite till er mina vänner! :D hihi, hoppas ni blir glada!och hoppas bara att det blir fint väder imorgon, för då ska vi ut till Koh Kai Nok , som är en PARADISÖ med korallrev utanför att snorkla över! :D det ser vi fram emot, hoppas bara vädret blir bra med:) Så imorgon måste ni kolla bloggen, för då kommer bilder från paradisön och en massa fint hoppas jag!


Vill ni att jag lägger upp fler bilder? Att jag ska ta kort på nåt speciellt som finns i Thailand? Skriv och önska:)

KRAM PÅ ER! 


Och Elin, vet att du har det jobbigt idag. Önskar jag var med dej och tröstade dej nu. Jag kommer alltid finnas för dej, och det vet du. Jag ska tänka på dej ikväll Elin, och be för dej min älskade vän.
Puss och många kramar till dej nu, jag älskar dej.
(duärminÄngel, ochjagdin.)


Kommentarer
Postat av: frida♥

hoppas du menar att du köpt till mig och alexandra<333333333333333333

sen vill ´vi ju ha superheta bilder oxå vettu<33333

hihihi pussbebu

2011-02-21 @ 22:52:52
URL: http://ulvenhaagnystrom.blogg.se/
Postat av: fellle

jadu frida, har köpt lite till er, men ni får räkna med att inte få 1000 saker var lixom^^ kostar ju ändå liiite. <3<3<3<3 kan du skriva nånstans vad det var för bilder ni ville ha? har GLÖMT:o <3

2011-02-22 @ 13:46:41
Postat av: frida♥

pusspuss <33333333333333333333333333333

2011-02-22 @ 14:24:36
URL: http://ulvenhaagnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0