Thaiiibilder nr.2

Hejsan alla, här kommer fortsättning i form av bilder på det min lilla mamma skrev om igår.
Hoppas ni gilla'rt! :)


 där har vi återigen "James Bond Island"


Utsikt över lite öar och en massa "stora longtailbåtar från en ö vi besökte på dagsutflykten:)


haha, jag gillar bilden stort! Detta var när vi paddlade kanot, eller egentligen när en thailändare paddlade kanot med oss i kanoten runt, under och förbi såna här häftiga öar" som James bond island, fast större, riktigt häftigt var det! Och bilden har thailändaren tagit:)



hehe det här var pappa och Jontes kanot och thailändaren som paddlade var väldigt rolig, hehe satt och sjöng och skrattade och lät pappa paddla, som ni ser på bilden. Aaa han var kul han;) Och tandlös var han oxå..:p


Detta var oxå under kanotingturen, vi paddlade in under ett sånt där berg, i någon typ av grotta, väldigt häftigt!


Här ligger Melle så gött i kanoten längt fram med mest plats..medan jag och mamma trängdes i skräddarställning bakom..:p hehe men det var kul i allafall!

Aaa, det var allt i bild jag hade från den turen vi gjorde i fredags:)
Och idag, måndag har jag, mamma och Melina ridit elefant, sett o klappat små bebidelefanter och massa mer! Under tiden fiskade pappa och Jonte, och lite fångst blev det;) Jag tror att jag skriver o lägger upp bilder om det imorgon om jag hinner;) Vi ses snart, i Sverige:) Kram på er!
ps: om jag ej hinner vara på bloggen mer så kommer jag iaf till Sverige på onsdag, ca.kl.12.00 bör vi vara i Sverige, på Arlanda, och då kan vi börja messa igen, ni som vill alltså:)
jaja, kram på er!


Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Härliga bilder!!!!

Varmt välkomna hem till vinterlandet igen

Vi l ä n g t a r efter er



Kramisar

2011-02-28 @ 17:47:20
Postat av: Fanny

Hej Felle!:D Har du kul? Jag vill inte ha vinter mer nu!!! Men imorn är det 1 mars alltså VÅR om du ville veta;)<333

2011-02-28 @ 19:51:28
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: essla

hej vill du vara med i veckans blogg tävling?? ha det så bra :)



http://esslapessla.bloggplatsen.se/

2011-03-10 @ 18:50:16
URL: http://esslapessla.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0